23 Februari 2010

Berkampung?

Ape maksud berkampung? Maksudnye sedara mara berkumpul untuk bincangkan tugas yang patut dibuat semasa diadakan majlis perkahwinan. Tak tau la pulak samada term 'berkampung' tu adat orang nogori jo ko @ negri lain pun ada gak buat. Hm...

Uncle ku, yakni anak adik wan (nenek) kite nak kahwin bulan Mac nanti so diadakan la acara berkampung. Ramai gak sedara mara yang datang. Time ni ambil kesempatan jumpa wan kite. I lap u lah wan... hehehe... Sempat gak usik wan suh pakai spek nerd kazen kite... By da way, kazen lelaki berumor 16 tahun.. Wa...Wan sp0rting gile.. Mak cik (anak wan kite) kite gelak tengok gambar wan. X sangka kot. Biase r... Cucu suh wan pakai, wan mesti pakai nye lah... Hehe... Buli wan sendiri. Kesian wan. ;p

Hehe... Comel gak wan. Selain gambar ni, ada gak gambar kite bergambar ngan wan kite. X penah pun tangkap gambar ngan wan. Biase r... Buang tebiat. Wan j0in jek...

 

Muka sama kan? Biase r... Like grandma like granddaughter... Lalala~~~
Other than this, kite tangkap gak gambar dengan my cousins. Both are 16 years old. Ha... budak tu la yang pakai spek nerd.



Selain wan, ada wan lain gak jadi mangsa spek nerd ni... Huhuhu....
Sori wan2 ku~~~ ;p
Catat Ulasan