20 Jun 2011

minyak owh minyak~~

Hye dear~~~ eh...

Assalamualaikum ;p

Hari ini topik yang nak dibincangkan adalah.... minyak!

Sebenarnye bukan minyak tapi ada kene mengena dengan minyak iaitu gas... lebih specifik lagi nak cakap pasal tong gas. Hari ini tak masak sebab dah makan di kantin sekolah tapi untuk makan malam memang bercadang nak masak so hati ni sudah mula berkobar2 nak masak tup tup....

Wa.... gas HABIS!!! So terpaksa lah ku n kawan ku jadi orang kaya arini. Gi makan di luar. At least dapat gak makan kan3??

Sekarang kita beralih kepada minyak kelapa sawit @ lebih kepada kelapa sawit itu sendiri. Kawanku sudah jadi tokey sawit. Sehari jual sawit dapat dekat 5-6 ribu hengget.... so sebulan????  Cuba guna kalkulator kalu x reti nak congak. Wa~~~ kaya giler tapi alhamdulillah. Rezeki die jadi orang kaya baru. Jangan sombong sudah... Hu~~



Itu je sebenarnye yang nak dibebelkan. Hu3. Rite now I'm preparing for the coming interview this Thursday. Wish me luck. I hope the interviewer will not ask me some weird questions cause I'll be giving them some weird answers too if they do ask.

P/s: Interview untuk PPPS DG41. I'll tell all of you the questions they ask me so that those who will have interview later on can make this blog as a reference k?

So, adios amigos.
Catat Ulasan